Co tu znajdziesz

piątek, 28 października 2011

Podobieństwo zupełnie przypadkowe


Na drugie imię mam perypetia. ( A na trzecie asymetria ale to inna historia.) 
Dzwonię z ogłoszenia, wynajem mieszkania. 
Gliwice Kopernik 2 pokoje fajna cena. Umawiamy się na zobaczenie. Wychodzę 15 min wcześniej, przecież znajdę, to moje osiedle w końcu. Sprawdzam sobie gdzie jest perseusza, szukam perseusza 42. Szukam. po 15 minutach zaczynam pytać ludzi. każdy odsyła mnie w innym kierunku. Ulica jest bloku nie mogę znaleźć. DZwonię do Pani i proszę o pomoc, b nie mogę znaleźć. 
A jak Pani idzie? Od szkoły. A, jak od szkoły to tak i tak. To idę. Nadal zagubienie, nie mogę znaleźć. 
Dzwonię znowu. A wie Pani gdzie jest to i to? Nie. Bo wie Pan, ja tu nie mieszkam, dam siostrę, ona poprowadzi.
Siostra nie wie gdzie stokrotka. Próbujemy tak i siak. 
Wreszcie Pani wpada na pomysł idealny. Kościół! Wie Pani gdzie kościół?
Ale ten nasz, jedyny na osiedlu, parafialny - upewniam się. Tak tak. To od niego taki chodnik jest w górę. 
Uff jestem w domu, jest chodnik. I Pani nim pójdzie do góry - tak tak. do ulicy. tak tak. i tak jest tesko. TAK TAK! Jestem na tropie. Wie Pani co, to niech Pani tam dojdzie i na pierwszym przystanku poczeka, mąż po Panią wyjdzie. SUPER! 
Idę. Chodnikiem. Na przystanek. Siadam. Mija 10 minut. Dzwonię. 
A jak Pani ubrana? Tak i tak, łatwo poznać. Super, mąż idzie. Czekam 10 minut. Dzwonię. 
A bo może Pani nie na tym przystanku? To Pani zejdzie jeden niżej, taka myjnia ręczna jest. 
No jest. Pff. Schodzę jeden niżej. Dzwonię. JEstem. Stoję pod fryzjerem. O to, Pani czeka, mąż po Panią idzie. Czekam. nie ma. dzwonię. Wie Pani co nie ma nikogo. Ala ja stoję pod tym fryzjerem, jeden przystanek od tesko, na koperniku, tralala. Jeszcze z 5 minut próbujemy się odnaleźć. 
Wreszcie Pani mnie pyta w nagłym olśnieniu - A czy my cały czas mówimy o Głogowie???
Umarłam. Ze śmiechu. Ona też. 3 razy po mnie wychodzili. Ja godzinę ponad ich szukałam. Podobieństwa zupełnie przypadkowe?
Moje historie z szukania mieszkania mogę sprzedać na odcinki serialu jakiegoś...

Brak komentarzy: