Co tu znajdziesz

czwartek, 4 października 2012

Migawki jesienne


Jesienne kolory, ulubione o tej porze roku. Późne kwiaty, intensywne kolory liści. Przyroda maluje najpiękniej. Posypuje złotem, macza w czerwieni. Maluje kasztanom linie papilarne rude i ... kasztanowe. 
Znosimy tego pełno do domu. Każdy kasztan jest najładniejszy, każdy najbardziej gładki. Motyl zbiera te największe, ja mam słabość do płaskich. Mam je w kieszeniach, wysypują mi się z torebki (jakaś jest ostatnio podejrzanie ciężka), śpią w nogach łóżka wzorem mojej babci, na reumatyzm. Bukiety liści, a każdy najpiękniejszy, jak go nie podnieść i nie cieszyć się jego urodą? Jesienne spacery, snujące się dymne zapachy, płonące zachody słońca, kolczaki i gładkoskóre, śmieszne bereciki żołędzi, liścioszelesty pod stopami. Najpiękniejsze oblicze jesieni.  


Brak komentarzy: